20 de sfaturi pentru copywriterii care vor joburi bune

0
32
servicii de copywriting si content writing

Serviciile de copywriting si content writing sunt o nisa din ce in ce mai populara. Din ce in ce mai multe agentii de publicitate, media si chiar de seo ofera aceste servicii. De aceea, din ce in ce mai multi freelanceri sunt foarte interesati de domeniu si ofera servicii atat de ieftine incat nu poti sa nu te intrebi: de ce exista persoane care ar scrie pentru 10 lei un articol? Raspunsul este unul simplu: serviciile oferite sunt atat de proaste, incat nu faci decat sa risipesti banii degeaba. Un copywriter bun ofera servicii cu plata pe ora, iar pretul sare usor de 20 Euro. Cei cu adevarat buni ajung sa castige bani frumosi pentru articolele lor, avand oferte de la multe agentii, cateodata chiar si direct de la departamente de marketing ale unor companii. Intotdeauna este mai ieftin sa lucrezi cu o agentie de publicitate decat sa angajezi un copywriter bun.

Pentru copywriterii de seo care acum isi incep cariera, dar si pentru cei experimentati, carora le este greu sa gaseasca contracte, doua sfaturi de inceput:

  1. Gaseste-ti singur clientii. Este cel mai usor pentru un copywriter sa gaseasca contractori buni. Multi incepatori in aceasta industrie cauta joburi pe site-uri de anunturi si de freelanceri. Este normal, sunt o gramada de joburi acolo. Dar cele mai multe sunt platite foarte putin, fiind in regim de licitatie, iar competitia este acerba – multi copywriteri din tarile slab dezvoltate sunt dispusi sa scrie pe bani foarte putini, pe toate nisele. Timpul consumat sa gasesti jobul, adunat cu timpul petrecut scriind articolele, este atat de mare incat ajungi sa castigi foarte putin pe ora. Mai bine nu.
  2. Cand iti oferi serviciile unei agentii de publicitate, ai din start 2 avantaje: mai putina competitie si poti alege marimea proiectelor, ceea ce duce la al doilea sfat pentru gasirea proiectelor.

Cauta clienti buni. Multi dintre advertiserii ce cauta copywriteri ieftini cauta cantitate, nu calitate. De aceea, cauta copywriteri ce livreaza 10-20 de articole / zi, la 3 dolari bucata. Nici cel mai rapid copywriter de seo nu poate livra atatea intr-o singura zi.

De ce clientii lucrativi sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru servicii profesionale de copywriting si content writing

Copywriterii de seo ar trebui sa caute clienti lucrativi – clienti carora le pasa de imagine si brand. Calitatea este lucrul de care le pasa. Cine sunt acesti clienti „buni”? Companii de publicitate, agentii de seo, agentii media, firme de internet marketing, companii mari si scumpe de web design. Daca un client vrea sa traduca un website, apeleaza la o companie de traduceri ce face traducere de site cu traducatori specializati, care la baza sunt tot copywriteri, sau la un copywriter care scrie nativ in limba in care se doreste sa se faca traducerea.

Daca o companie este suficient de deschisa incat sa accepte faptul ca este nevoie de ajutor in campaniile de seo sau marketing online si apeleaza la serviciile unei agentii de publicitate, de internet marketing sau web design, deja stiu ca trebuie sa cheltui bani pentru a castiga bani. Si nu se vor zgarci cand vine vorba de copywriting pentru seo de nivel profesional.

Ca si copywriter, nu le poti da un articol plin de cuvinte cheie, supra optimizat, nu vor accepta niciodata. Ei vor calitate, nu doar seo. Ei vor ca orice articol sa le reprezinte brand-ul sau imaginea. Si stiu ca pentru a obtine asta, au nevoie de copywriteri de seo profesionisti.
Exista multe joburi pentru copywriterii de seo si de continut, daca stii unde sa cauti.

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ