Beneficiile de care pot profita șoferii ce cumpără piese auto online

0
5

După un timp, orice vehicul, inclusiv o mașină personală, are nevoie de reparații.

Explicația constă în aceea că piesele originale „din fabrică” se uzează treptat și vine un moment Z când trebuie înlocuite cu altele noi.

Conducătorii auto tineri cumpără prioritar piese auto de pe net

Șoferii din tinerele generații cumpără piese auto online, renunțând ca să mai meargă prin magazinele tradiționale sau prin târguri, deoarece acele demersuri ar necesita să cheltuie timp, dar și sume mai  mari. Este mult mai profitabil pentru ei ca să achiziționeze piesele de schimb necesare, consumabilele și accesoriile auto, comod, dintr-un showroom de pe net, chiar de acasă ori de la birou.

Decât să stai blocat în trafic, mai bine să te bucuri de avantajele unui device (laptop, tabletă, smartphone) conectat la internet.

Și nu sunt unicele beneficii pentru șoferii porniți să facă shopping auto virtual.

De ce achiziționarea de piese auto online este atât de importantă astăzi?

Un site online de vânzare piese auto oferă clienților potențiali o gamă largă de produse pentru majoritatea mărcilor de autovehicule aflate în circulație pe drumurile din România. 

De cele mai multe ori șoferii pot avea surpriza că se găsesc aici articole auto (piese de schimb, consumabile, accesorii diverse) care nu există pe piața tradițională de profil.

Cumpărătorii care stau în orașe mici sau la sat nu au posibilitatea de a cumpăra piesele auto necesare din cauza absenței unor magazine în localitățile lor. Internetul le permite ca să facă rost ușor de tot ceea ce au nevoie pentru mașinile personale, fără a se deplasa, spre exemplu, în orașele reședință de județ.

Timpul petrecut într-un magazin online este redus, pentru că există implementate anumite aplicații care ușurează selectarea produselor căutate.

Este suficient a se alege numele piesei, după care userul va primi o listă completă cu opțiunile disponibile pe site-ul auto respectiv. Apoi trebuie doar ca să se decidă care e cel mai potrivit articol ( din punctul de vedere al caracteristicilor, brandului, modelului mașinii sale).

Dacă potențialul client are neclarități, poate să scrie un mesaj online sau pur și simplu să dea un telefon, iar consultanții magazinului îi vor răspunde cu multă promptitudine, în mod gratuit.

Nu același lucru se întâmplă într-un magazin tradițional, când vânzătorul fie e prea plictisit pentru a răspunde, prea ocupat să butoneze telefonul pentru a-și verifica contul de Facebook sau pur și simplu nu știe să răspundă pertinent întrebărilor clienților pentru că nu prea are habar ce vinde el de fapt acolo.

Prețul pieselor auto din magazinele online este mult mai mic decât la cele similare comercializate pe piața clasică. Reducerile sunt uneori și de 50%, așa încât economiile din buget care se pot face de către șoferi pot să fie substanțiale.

Livrările se fac prompt și, de multe ori, chiar gratuit, dacă valoarea totală a comenzii depășește o anumită sumă.

Interesant este că multe magazine de produse auto de pe net au și centre proprii de service unde șoferii pot ca să apeleze pentru înlocuirea pieselor defecte, schimbarea anvelopelor etc.

În aceste condiții, comerțul online cu piese auto se va dezvolta în continuare, pe măsură ce șoferii dobândesc o încredere tot mai mare în acest mod de procurare al articolelor ce îi interesează pentru autovehiculele lor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here