Ce greseli trebuie sa eviti atunci cand faci campanii Facebook?

0
3

Desi oamenii vor sa stie reteta secreta pentru o pagina perfecta de Facebook, adevarul este ca nu exista niciun truc care sa conduca la succes instantaneu. Sunt mai multe companii care fac campanii Facebook la cel mai inalt nivel, datorita experientei lor. LemonIce este o astfel de companie, la care toate campaniile au un succes garantat.

Exista o lista de greseli comune facute in campaniile Facebook, pe care orice persoana care demareaza astfel de campanii ar trebui sa le evite.

LemonIce – cea mai buna solutie pentru campanii Facebook reusite

LemonIce este o companie cu o vasta experienta in domeniul promovarii online, care asigura fiecarui client succesul pe retelele de socializare. Echipa de specialisti de aici realizeaza campanii Facebook profesionale si ajuta fiecare client sa aiba mereu o pagina interactiva, care sa atraga un numar considerabil de fani.

Greseli comune in campaniile Facebook

Difuzarea catre un public general

Difuzarea afacerii pe Facebook este una dintre cele mai mari noutati. Dar realitatea trista este ca, in loc sa se concentreze pe fani si sa faca parte dintr-o comunitate, prea multe intreprinderi mici se adreseaza unui public general atunci cand fac campanii Facebook.

Facebookul inseamna autenticitate, deci, daca o afacere nu se concentreaza pe clienti intr-un mod care sa se simta autentic si se concentreaza doar pe sine, comunitatea nu va fi atrasa. Ar trebui sa fie cautate modalitati de a atrage comunitatea si de a sustine propriile interese simultan. Atunci cand un numar de persoane este atras de un brand, se va intoarce mereu pe pagina acestuia.

Unul dintre cele mai simple lucruri pe care o firma le poate face este sa creeze continut care sa ajute utilizatorii. Acest lucru tine brandul in lumea reala si bine ancorat la publicul tinta.

Publicarea de materiale irelevante pentru obiectivele companiei

Multe intreprinderi mici neglijeaza importanta asigurarii faptului ca aspectul paginii lor Facebook este in concordanta cu viziunea si obiectivele lor de afaceri. Pagina este o parte a companiei lor si, prin urmare, ar trebui sa afiseze aceeasi personalitate ca si afacerea in sine.

Este important sa fie consolidata imaginea brandului in timpul interactiunilor cu clientii. Orice pagina poate fi interesanta, dar trebuie sa fie pastrat tot timpul un echilibru intre elementele de brand si imaginile care sunt relevante pentru obiectivele companiei.

Companiile nu ies din zona de confort

Cu atat de multe intreprinderi mici care concureaza pentru un spatiu in feed-ul de stiri al utilizatorilor Facebook, s-ar putea ca multi sa creada ca mentinerea in zona de confort este cea mai buna solutie. Acest lucru, pentru majoritatea companiilor, inseamna alegerea unui anumit tip de continut pe care il repeta la nesfarsit. Pagina de Facebook va fi in pericol sa devina plictisitoare, caz in care vizitatorii se vor dezabona imediat.

Unele tipuri de continut pot deveni virale, ceea ce ar spori foarte mult acoperirea, in timp ce altele vor permite companiei sa descopere ca are un public constant.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here