Fingerlings, jucaria care a fascinat America, a fost inventata de o tanara de 28 de ani

0
39

O jucarie de 15 dolari, putin mai mare decat un deget, a facut senzatie pe piata americana. Cu ocazia sarbatorilor de iarna, cei mai multi parinti au luat cu asalt magazinele in cautare de Fingerlings – maimute de jucarie si unicorni care se agata pe degetele si reactioneaza cand sunt atinse sau aud sunete, clipind si trimitand sarutari.

Ori de cate ori comerciantii din magazine primesc mai multe astfel de jucarii in stoc, ele se epuizeaza cu viteza luminii.

In celebrul lant de magazine „Toys R Us” din Statele Unite ale Amercicii, Fingerlings se vand inclusiv online si „pur si simplu se evapora de pe rafturi”, dupa cum spune purtatorul de cuvant al companiei in cadrul unui interviu acordat CNBC. „Clientii vin in fata magazinelor noastre de la primele ore ale diminetii, sperand sa reuseasca sa puna mana pe o astfel de jucarie”, mai spune reprezentantul „Toys R Us” . Acelasi lucru avea sa se intample si in data de 17 decembrie 2017, cand magazinele de jucarii au primit un nou stoc de Fingerlings.

  Acestea au fost, de asemenea, cele mai bine vandute jucarii de pe celebrul site Amazon. Potrivit unui purtator de cuvant, Amazon a vandut in luna decembrie 2017 tot stocul de Fingerlings foarte rapid. Pe alt celebru site de vanzari din America, eBay, un Fingerling a fost cumparat in fiecare minut in saptamana 26 octombrie – 1 noiembrie, au marturisit reprezentantii siteului pentru CNBC.

Potrivit publicatiei The New York Times, vanzarile foarte mari care au dus la epuizarea rapida a stocurilor, au facut ca vanzatorii terta-parte de pe eBay si Amazon sa percepa taxe de trei pana la patru ori mai mari decat pretul initial al jucariei.

Desi WowWee, compania de robotica cu 80 de angajati care fabrica jucaria, spune pentru CNBC ca nici un client nu trebuie sa-si faca griji pentru ca exista suficiente astfel de jucarii in inventarul lor, in realitate, producatorul mizeaza pe aceasta nebunie care a cuprins parintii.

WowWee si-a propus sa creeze o jucarie virala si totul a inceput de la Sydney Wiseman, un manager de brand de 28 de ani, aflat intr-o afacere de familie, fondata de unchii ei, Peter si Richard Yanofsky.

„Ne petrecem zile intregi navigand pe Internet, pentru a vedea tot felul de lucruri care au acel potential viral”, a spus Wiseman pentru CNBC.

Ideea principala a strategiei este ca lucrurile care atrag admiratia in mediul online sunt susceptibile de a prinde si la cumparatori. „Atunci cand un lucru este foarte share-uit pe Internet, inseamna ca ceva rezoneaza cu o audienta mai mare. Deci, mereu cautam acele tipuri de lucruri cu care putem jongla”, a mai declarat inventatoarea jucariei.

In urma cu aproape 18 luni, Wiseman a dat peste un astfel de lucru – o fotografie care circula pe Facebook, cu o maimutica minuscula si blanda care atarna pe degetul cuiva. Si-a pus imaginatia la lucru si si-a spus: „Ce-ar fi daca as transforma asta intr-o jucarie pentru copii?”. A mers la colegii ei si a intrebat: “Uitati-va la poza asta! Este o jucarie?”. Toti cei care au vazut fotografia care circula pe Facebook au spus ca ar fi o jucarie, desi nu era asa. „18 luni mai tarziu, reusisem sa realizam MonkeyLings si alte animalute care se prind de deget”, a mai declarant inventatoarea Fingerling.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here