Oamenii care merg pe role sunt mai sănătoși

0
2

Când cineva aduce vorba de patinaj, de regulă te gândești la gheață și la niște ghete cu lame ascuțite care descriu volute artistice în alunecarea lor pe luciul apei înghețate, nicidecum la niște ghete pe role.

În realitate, patinajul cu role se poate face oriunde pe timp frumos, chiar și pe o alee dintre blocuri, nu doar într-un parc. Și cea mai bună parte a acestei activități, pe nedrept trecută în plan secund de hoverboard-uri, pennyboard-uri, biciclete și trotinete electrice, este faptul că oferă și o mulțime de avantaje mari pentru sănătatea practicantului.

Ce beneficii poate aduce mersul pe role?

1. Pune în mișcare articulațiile, fără a le suprasolicita în mod excesiv. Patinajul pe rotile este un tip de mișcare fluidă care vă menajează articulațiile, ajutându-vă să vă bucurați de o mișcare similară cu aceea de a face jogging sau chiar de a dansa, fără însă vreun risc major de accidentare. Potrivit unui studiu realizat la Universitatea din Massachusetts, mersul pe role este responsabil de mai puțin de 50% din șocul de impact asupra articulațiilor în comparație cu alergatul clasic.

2. Mersul cu role este relativ echivalent cu jogging-ul în ceea ce privește beneficiile pentru sănătate și consumul caloric, reducerea grăsimii corporale și dezvoltarea musculaturii picioarelor. Deci, dacă sunteți un sportiv profesionist și căutați o activitate care să vă mențină în formă excelentă în timpul extrasezonului, este tipul de mișcare cel mai indicat.

3. Patinajul pe role este ideal pentru slăbit. Puteți să ardeți între 300 și 600 de calorii dacă faceți mișcare încălțat cu o pereche de patine pe role o oră întreagă.

4. Aduce optimism utilizatorului, fie el copil, adolescent sau om în toată firea. Faci mișcare în aer liber, asculți muzică la căști, eventual ești alături de amicii tăi, care sunt și ei pe role, ce mai,  este unul dintre cele mai distractive antrenamente posibile pentru amatorii de mișcare care vor să scape de apăsarea unei săli de fitness și să iasă în aer liber!

5. Antrenează concomitent brațele și picioarele. Patinajul pe rotile ajută la dezvoltarea musculaturii concomitent cu dobândirea treptată a unei mai bune coordonări a corpului, dezvoltă orientarea în spațiu, mintea lucidă, lucruri extrem de importante pe măsură ce înaintați în vârstă.

6. Îmbunătățește echilibrul, agilitatea mișcărilor este realizată prin întărirea forței mușchilor abdominali si inferiori ai spatelui, deoarece trebuie să aveți o poziție constant stabilă, corectă, în timpul mersului pe role pentru a nu cădea.

7. Întărirea sistemului cardio-vascular al practicantului. Acest tip de mișcare poate fi considerat drept un antrenament  aerobic eficient care ajută la întărirea inimii.

8. Crește rezistența musculară și utilizarea mai eficientă a resurselor energetice ale organismului uman. Aceasta înseamnă că veți putea să vă deplasați pe distanțe mai lungi și să faceți alte antrenamente intense fără a vă epuiza fizic.

9. Se poate merge pe role cam pe oriunde: pe stradă, pe o alee din parc sau dintre blocuri, oriunde există o suprafață netedă de lungime suficientă.

10. Este un mijloc foarte bun de a socializa, de a lega noi prieteni și a le întări pe cele existente.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here